Tuesday, 19 August 2014

Kayap di pinggang dah baik: masih rasa sengal -hilang dengan KMB

Kayap di pinggang dah baik: masih rasa sengal -hilang dengan KMB
 17 Jul - : Ok..ubat kayap ni mujarab tak encik?
Masalah pelanggan ini sudah order KMB 17Jul, tapi sbb mereka pulang kampong, tidak ada orang terima maka poslaju pulangkan balik. Sementara itu mereka berubat cara lain. Kemudian saya poslaju semula sebab pelanggan ini adu masih rasa sengal walaupun sudah baik atas kulit.
10 Aug: saya poslaju semula dan mereka terima 11 Aug. dan terus guna.
18 Aug, setelah di tanya, dimaklumkan  rasa sengal sudah hilang.
 "Alhmdulillah dh ok rasa sengal pon xde dah..tq..

alhamdulillah."
17/7/2014: Kayap di pinggang.
Setelah baik tak boleh tunjuk lagi lah.

Sunday, 10 August 2014

KMB Rawat Kayap Dekat Pinggang Anak

KMB Rawat Kayap Dekat Pinggang Anak

19/7/2014: Salam Tn Hj. Sejak mula guna nye pd mlm Jumaat hari tu (17/7/2014). Pagi smlm saya tengok dah mula kecut. Tanya anak saya ade gatal tak.? Oo tak gatal. Hari ni pagi saya tengok tiada gelembung dan tanggal. Alhamdullillah mmg berkesan KMB ni. Mmg hebat dan perlu disimpan setiap org.Terima kasih krim MB ni.: 
17/7/2014 Sebelum guna KMB

19/7/2014: Dua hari selepas guna KMB.
Dah mula kecut dan tak gatal.
Dah tiada gelembung dan tanggal. Alhamdullillah.
mmg berkesan KMB ni. Mmg hebat dan perlu disimpan setiap org.

20/8/2014: Dah baik sepenuhnya uma tinggal
parut saja semakin pudar.

Tuesday, 5 August 2014

Maklumabalas Positif KMB Rawat Kaya dan Kudis Buta

Maklumabalas Sangat Positif KMB Rawat Kaya dan Kudis Buta

Maklumbalas seorang pengguna:

4/8/2014 alhamdulillah....kaki sya naik kayap...dh hampir seminggu...dlm 2 hari guna losyen mutiara bumi dah kering n mula mengelupas tanggal kulit y kering tu..sblm ni ank kena kudis buta pun cpt baik..trima kasih..alhamdulillah...

"Ya 1rumah simpan 1 KMB"

Friday, 1 August 2014

KMB Rawat Kayap Tapak Kaki Anjing Bertumpuk

KMB Rawat Kayap Tapak Kaki Anjing Bertumpuk

Seorang pengguna mohon pos segera.Saya pos melalui seorang pelajar yang balik raya di Kuantan.
25/7/2014 KMB diterima dan terus guna.

27/7/2014..Maklum balas hari ke3, " Alhamdulilah.hari ketiga sapu ubat krim mutiara bumi kayap suami dah kering.hari kedua dah blh tidur mcm biasa tk perlu mengiring sbb kena seblah kiri dari bwh dada spi belakang bwh bahu kiri.tq.dah lena tidur.tak mengerang kesakitan lagi.t.kasih byk2.

InsyaAllah ia akan terus baik seperti sediakala. Alhamdulillah Allah izin cepat baik dengan KMB..

Wednesday, 30 July 2014

KMB Rawat Gatal2 Bintik Merah Dibelakang dan Dada Anak


KMB Rawat Gatal2 Bintik Merah Dibelakang dan Dada Anak Tak Tahu Apa Jenis Sakit

Pelanggan ini mengadu : 
Dr cakap eczema..pergi kat perubatn islam kata terkena bende luar..jd gtl2..pergi kat pakar laen..kta allergic kulit..pergi kat ustazah kata kayap..sy pun xtau nk kata ape..yg pasti mslh kulit..smpai peringkat Dr dah guna steroid..Berubat habis banyak ratus..

Tetapi setelah guna KMB dalam masa seminggu sudah hilang dan baik dengan izinAllah.

Lihat gambar dibawah:-



Bintik merah dan gatal di dada tak tahu sakit kulit jenis apa.
Bintik merah dan gatal di belakang anak tak tahu sakit kulit jenis apa.






Dalam masa 1 minggu setelah guna KMB bintik2
merah bahagian dada sudah hilang.

Dalam masa 1 minggu setelah guna KMB bintik2 merah
bahagian belakang sudah hilang.

Monday, 28 July 2014

KMB Rawat Anak Kudis Buta 1 Badan

KMB Rawat Anak Kudis Buta 1 Badan
07/06/2014]: Anak sy bdan dia naik kudis...igtkan kudis biasa, td mber ckap kudis buta...sbb mg kudis tu makin merebak 1 bdan....Kat kaki n pelipat yg byak...Bdan ade lam 3 4 bintik2 jer..Klu kecik nk amik lam 2 set...tuk 1 family ni...sbn adik dia pun kat badan ada lam 3 kdis...

7/6/2014: Tu sy dh ltak losyen dr klinik..

7/6/2014: Tu sy dh ltak losyen dr klinik..

25/06/2014] ‪Wsalam...alhdulillah dh kering..


25/6/2014: dh hilang cuma parut hitam jet



KMB Rawat Tapak Kaki Melupas Ekzima

KMB Rawat Tapak Kaki Melupas Ekzima

Masalah tapak kaki mengelupas dan bernanah disebabkan jangkitan kuman. Sudah lama berubat dengan berjumpa doktor biasa dan doktor pakar kulit tapi belum berkesan. Tapi dengan izin Allah guna KMB sudah baik tak sampai 1 bulan. Lihat testimoni dibawah.

24/5/2014 Tapak kaki Melupas dan bernanah
24/5/2014 Tapak kaki Melupas dan bernanah

16/6/2014 Sudah baik tunggu baik sepenuhnya seperti sediakala.
28/6/2014 Dah baik sepenuhnya seperti sebelumnya tiada kesan parut.Alhamdulillah.